نمایش کامل اطلاعات سخت افزاری AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

AIDA64 Extreme Edition v1.70.1419 Beta

آگاهی داشتن کاربر از زیر و بم سخت افزارهای نصب شده بر روی سیستم می تواند به او در بهتر استفاده کردن از کامپیوترش کمک های بسیاری نماید , به طور مثال اگر شما قصد خرید یک بازی را داشته باشید بدون اطلاع داشتن از قطعات سخت افزاری مرتبط با بازی نظیر کارت گرافیک و کارت صدا ، این احتمال خیلی قوی است که بازی مورد نظرتان با کامپیوتر شما سازگاری نداشته باشد . حال آنکه اهمیت این موضوع برای سیستم های قدیمی بیشتر خود را نمایان می سازد و درصد ریسکی که می بایست انجام دهید به مراتب بالاتر می رود

AIDA64 Extreme Edition نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید به سادگی به تمامی اطلاعات مربوط به قطعات کامپیوتر خود دسترسی کامل داشته باشید . همچنین با استفاده از این نرم افزار قابلیت انجام یک چک آپ کامل از نحوه عملکرد سخت افزارهای مختلف و نیز سیستم عامل و نرم افزارهای حیاتی ای که در آن مورد استفاده قرار می گیرند به عمل آورید

 

 

 

 



 ادامه مطلب...


BurnInTest Professional

BurnInTest Professional نام نرم افزاری است کاربردی و حرفه ای که وظیفه ی آن امتحان کردن قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما تحت شرایط و پروسه های مختلف به منظور عیب یابی نمودن آنها می باشد . با انجام این کار می توانید بفهمید که دقیقا کدام قطعه ها در شرایط ایده آل قرار داشته و کدامیک در معرض آسیب می باشند .

زمانی را فرض کنید که قطعه ای مهم از کامپیوتر شما دچار عیب جدی شده و از کار بیافتد . اگر خوش شانس باشید تا زمانی که قطعه ی جدید را جایگیزین قطعه ی خراب می کنید از دسترسی به فایلها و اطلاعات خود محروم خواهید ماند و اما اگر شانس شما را یاری نکند به طور کلی اطلاعات ارزشمند خود را از دست خواهید داد . حال اگر اطلاعات شما دارای اهمیت بسیاری باشند در هر دو مورد متضرر خواهید شد چرا که در اولی تا زمانی که بخواهید قطعه ی جدید را خریداری نموده و جایگزین کنید وقت ارزشمند را از دست داده و در مورد دوم هم تمام اطلاعات و سرمایه را . در اینجاست که کاربرد BurnInTest Professional خود را نشان داده و می فهماند که چرا استفاده از آن برای افرادی که به اطلاعات دیجیتالی خود اهمیت می دهند ضروری است .

 

برخی از ویژگی های BurnInTest Professional 6.0.1029 :
– زمانبندی نمودن پروسه ی آزمایش
– ذخیره سازی نتایج در سطوح مختلف جزییات در فرمت های ASCII و HTML
– قابلیت ذخیره سازی نتایج در قالب یک فایل Log
– نمایش دادن تعداد دفعات انجم پروسه تست گیری
– توانایی اجرا از روی USB درایو و یا CD ( تحت ویندوز )
– محیط کاربرپسند و استفاده آسان
– نمایش جزییات کامل درباره CPU نظیر سرعت و نوع
– نمایش درجه حرارت بخش های مختلف
– تهیه گزارش از باتری لپ تاپ ها
– چک کردن کارت صدا با استفاده از فرمت های مختلف صوتی
– تست کردن کارت گرافیک
– تست کردن پرینتر با استفاده از فایلهای raw
– و …

 

 

 



 ادامه مطلب...


   

              

        

اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید اطلاعات بسیاری را در هارد درایو کامپیوترتان نگهداری می کنید و مدام بر مقدارشان افزوده و یا کاسته می شود حتما پس از مدتی متوجه افت قابل توجه سرعت انتقال اطلاعات خواهید شد . دلیل آن نیز بسیار واضح هست چرا که با نوشته و پاک شدن اطلاعات از روی دیسک سخت اثراتی باقی مانده و مانع از انجام درست وظیفه ی آن می شود . راه چاره چنین مشکلی استفاده از نرم افزار های یکپارچه سازی هارد دیسک یا همان دیفرگمت می باشد . کمپانی مایکروسافت به طور پیش فرض برنامه ای برای انجام این کار را در ویندوز تهیه کرده است اما همانند سایر برنامه های از سطح عملکرد بالایی برخوردار نمی باشد و امروز در بیگ دانلود قصد معرفی برنامه قدرتمند برای جایگزین کردن با مشابه مایکروسافتی اش داریم .




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 2041
بازدید کل : 342157
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1